BENETKE september 2011

Lepega dneva je padla odločitev da vikend preživimo nekje na potepu z avtodomom, ampak kje. Moj predlog je ogled
Salzburga, tja se peljemo čez dolomite v Italiji da kaj vidimo lepega. Kot ponavadi v petek takoj po službi krenemo na pot
(seveda se prej oskrbimo z hrano, saj nikoli ne veš mogoče pa v Italiji ni trgovin ) in krenemo proti Italiji smer Nova Gorica.
Zvečer pozno okoli 22 ure prispemo do meje in na zadnji črpalki se odločimo prespat. In naenkrat pade debata o vremenu (net
kaže slabo vreme v Alpah) pa spremembi plana.In odločitev pade po ideji našega navigatorja (boljša polovica).
GREMO V BENETKE
Ja pač gremo tja, sicer je pa vseeno kam greš važno da greš nekam raziskovat svet je naš moto.
Iz spomina mi padejo izkušnje prijatlov ki so že bili v Benetkah, rekli so parkirat takoj ob prihodu v mesto na desni strani, baje
je velik parkirni prostor.
Pritisnemo nose na šipo in seveda najdemo to mesto za parkirat. Relativno dobra in poceni rešitev za celodnevno parkiranje.
Mislim da cca 20€ za čas 12 ur .prostoru se reče Isola del Tronchetto na ulici Piazzale Tronchetto.
Počasi krenemo proti sodobnemu vlakcu ki nas prepelje do Piazzale Roma in od tu naprej seveda ostanejo za prevoz samo še
noge in koraki.Na poti tja smo imeli priliko pofotkat nekaj plavajočih hotelov ki se zadnje čase občasno tudi potapljajo, žal.
Glede na to da smo šli tja prez predpriprav kupimo v taprvi trafiki zemljevid in gremo na potem, sicer skoraj neresnično ampak
prodajalec je celo angleško obvladal.
In Benetke …
Vidi se da mesto živi za turizem, vidi se tudi da se trudijo skrbet za videz mesta, je pa vsekakor veliko lepih stvari za videt v tako
malem mestu.Spodaj prilagam fotko glavne ulice (bi blo boljše rečt reke) v običajni gneči.
Na koncu prispemo do trga Sv. Marka, lepo zanimivo, polno golobov in gužve,pa videt je tudi precej ladij premožnih
zemljanov.Glede na to da si vse pogledamo (smo radovedni po domače) se začnemo vračat po drugi poti nazaj proti naši
večerji v potujočem domu.
Najde se tudi nekaj ozkih in manj prometnih ulic v Benetkah….tudi to so Benetke ampak brez blišča
Zanimive so pa službe kot so gasilci, policija ,..
Se pa vidi da so benetke tudi mesto pustnih mask, čeprav je bil pust že dolgo nazaj se še vedno uspešno prodajajo maske z
umetniškim pridihom stare Venecije
Počasi se dan končuje in proti večeru pridemo utrujeni do našega potujočega doma, si naredimo večerjo z pogledom na
avtodome in plavajoče hotele in spet debata , kam iti spat.
Spet pade nora ideja, nekdo bi se rad kopal v Simonovem zalivu v Izoli, baje je neka fešta danes. Pa ideja sploh ni tak slaba.
23.45 minut smo v simonovem zalivu v morju, sicer edini ampak saj je vseeno, morje je pa toplo.
Po nedeljskem kopanju se popoldan odpravimo nazaj proti štajerski in na poti mimo Kopra vidim nek novi hotel v centru ki se
dviga nad mestom, pa saj tak hitro mi ne gradimo ,torej slabo vidimo.Pridemo bližje in vidimo res tapravo plavajoče mesto
Temu se pa res reče čoln, pravzaprav velik čoln že skoraj ladja.
In počasi nas pot pripelje nazaj na v štajersko prestolnico iz zanimivega potepa. Nas so benetke navdušile in se še bomo vrnili
sigurno, če drugač pa v času pustnega karnevala.