Potep po Italiji in Franciji, februar 2015

POTEP PO ITALIJI IN FRANCIJI
Februar 2015
13.2. Na petek trinajstega krenemo za naš prvi letošnji potep okoli 12 ure iz okolice Maribora.
Po avtocesti se odpeljemo do Italije In hitro po meji pobegnemo na regionalne ceste. Naš namen je priti
do večera v mesto Viareggio na pustni karneval, parkirali pa bi naj na prostoru rezerviranem za kamper
klub iz sosedne Italije po dogovoru z članom iz našega foruma.
Proti polnoči se končno prilezemo do našega cilja Viareggio parkirišče 43.89079 010.23608 prevozimo
750km.
14.2. zjutraj nas prebudi hrup okoli avta. Parkirišče je ta vikend predvideno za avtodome in policija vozi
osebne avte z pajekom in obvestili o kaznih. Zanimivo, torej imajo avtodomi vseeno nekaj prednosti. Po
zajtrku uredimo formalnosti z predstavnikom gostujočega camper kluba seveda ob pomoči rok ,
domišljije,… skratka 50 € za parkiranje za 3 noči, voden ogled delavnic, kjer delajo vozove, ogled muzeja
in karte za karnevalsko povorko v nedeljo. Zanimiva cena je tega kompleta, ker samo 3 karte za
nedeljsko povorko stanejo v redni ceni na vhodu karnevala 54€. Sobota je bila bolj deževna, ogledali smo
si izdelavo vozov, pustni muzej in seveda sprehod ob obali. Imajo pa zgrajene velike garaže za vse
vozove.
15.2. celodnevni obisk povorke, mislim da bodo fotke povedali skoraj vse kar je treba vedet o karnevalu.
Dopoldan je možno videt pripravo vozov , tudi stopit na kak voz, po 15 uri pa se začne rajanje.
Zanimivo pa je da nimajo grozljivih mask,po cesti se med povorko sprehajaš med vozovi, pa seveda
vzdušje. Vsak voz ima svojo glasbo in vsa ekipa pleše v določenem ritmu in korakih. Vidi se da veliko časa
porabijo za organizacijo vsega. Vredno ogleda sploh ko vidiš la grande madre, nemško kanclerko….
16.2. Zgodaj zjutraj krenemo proti mestu Levanto na PZA 44.17423 009.61821 . Prevozimo cca 80 km.
Imajo odliv vode in wc in možnost nalitja vode. Plačat je možno za 12ur,24ur ali 36ur. 24ur stane 18€. Do
železniške postaje je cca 200m in tam se kupijo karte za tekoči dan za 12 € po osebi kar vključuje vožnjo z
vlakom do La Spezie in nazaj in uporabo busov vmes na tej poti. Torej je to uporabna lokacija za ogled
Cinque Terre oziroma mest Monterosso, Vernazza, Corniglia, Manarola, Riomaggiore in na koncu še La
Spezie. Vsako mesto je po svoje zanimivo, drugačno posebno,…. Mislim da bodo fotke vse povedale.
17.2. naš današnji cilj je mesto Grasse bolj natančno parfumerija Fragonard. Na poti mimo Genove še
pofotkam žalostno ladjo Costo Concordio, žalostno pišem ker je videt v zelo slabem stanju
Na poti proti našemu cilju po prelepi Italijanski obali mi ne uspe da nebi zavil skozi Monako na Azurno
obalo. Vse polno ozkih ulic, kolone, gužva pa spet gužva pa gost promet pa po dobri uri in pol za 5 km se
spet odpeljemo normalno našemu cilju nasproti. Tudi skozi Nico je vožnja pravi izziv glede na gužvo. V
Grassu prespimo na parkirišču 43. 6678 006.93782 pri športnem centru 4 km od parfumerije 43.64460
006.943243 na ulici route de Cannes 16. Prevozimo 350km.
18.2. obiščemo proizvodnjo parfumerije oziroma bi rekel bolj prodajni salon z temi in onimi dišečimi
vodicami , parfumi,…..tudi žajfe imajo -pardon mila. Muzej je malo višje v mestu ampak mi odrinemo
dalje proti našemu naslednjemu cilju mestu Avignon.
Na poti pade ideja da bi si še ogledali kanjon Verdon, baje celo 2. največji na naši zemlji, nevem, nisem
preverjal. V mestu Castelane tourist info dobimo zemljevid in gremo do Moustiers-ste-marie. Kanjon je
res vreden ogleda, sploh tisti del poti z oznako D23 –krožna pot, del je žal bil zaprt . Pogledi na prepade
ob cesti so pa tudi zanimivi, uh , za tiste ki so bolj prestrašeni za volanom ne priporočam te poti.
Na poti še vidimo znane rudnike ali kako bi imenoval pač tam kjer »raste« okra ampak to smo si bolj
ogledali iz bližine ceste v mestu Roussilon . Za resen ogled bi tisti dan bilo premalo časa, je pa vedno tako
da vsega ne moreš videt , ker imamo premalo časa.
Zvečer prispemo v Avignon v camp čez reko na desni , plačamo 8€ za camperja in se odpravimo v mesto
na sprehod. Kordinate campa 43.95290 004.79935. ta dan naredimo 280km
Nekaj utrinkov iz papeškega mesta Avignona
19.2. Zjutraj odrinemo proti akvaduktu. Vstopnina je komplet z parkiranjem 15€. 43.953044 4.535824.V
sklopu akvadukta je tudi muzej z prikazom izdelave teh umetnin ter nekaj starih cevi, pip …. Iz leta dolgo
nazaj.
Naslednja naša postojanka je grad Les baux-de- Provence 43.744444, 4.796944. parkirnina je univerzalna
za vsa vozila 5 €. vstopnina za grad je pa 8€ za odraslega. Zanimivost gradu so stari bojni stroji, katapulti,
tudi staro oklepno vozilo na nožni pogon,…. (me malo spominja na patrije)
Pot nadaljujejo do mesta Arles na brezplačni PZA ob reki 43.68387 004.63042 , brezplačna je oskrba
avtodoma, v bližini se začnejo pripravljat za cirkus pa se nekako odločimo da odrinemo dalje proti parku
Camarque mestu Saintes- Maries de la mer. Tu prenočimo na PZA 43.454046, 4.438097 . 140km
20.2. Parkirni mojster pride baje zjutraj pobirat parkiranje med 8.30 in 9.00 uro, mi smo že prej odrinili
dalje opazovat živali v tem parku. Cena je menda 4 ali 12 €, malo nejasno je napisano.Osrkrba je urejena
Pot nadaljujemo do Chemin du Bac de Barcarin 43.418137, 4.742566, kjer z trajektom prečkamo reko
Rhono (cena 5 €).Trajekt vozi sem in tja nonstop.
Naslednja točka našega potepa je Marseille, moja želja je videt grad na otočku pred mestom znan kot
Château d'If po zgodbi grofa Monte Crista .Žal nam zmanjka časa za ogled z ladjico, torej se moram
zadovoljit samo z fotkami. Vozi pa tja redno nekaj manjših čolnov iz mestne marine.
In sledi pot nazaj do parkirnega prostora pred trgovskim centrom malo pred Nico, kjer v družbi več
avtodomov preživimo noč 43.53318 006.93304 . Prevozimo360 km ta dan.
21.2 Pot domov
Odpeljemo se skozi Monaco do avtoceste na Italijanski strani in se prepustimo vožnji do doma.
Zvečer pozno pridemo spet v mrzli Maribor nazaj . Naredimo 990 km
Skupaj naredimo cca 2950km
9 dnevno potovanje, 8 nočitev
Potrošimo skupaj 290 l goriva (komplet z gorivom za webasto gretje)
- Tankamo samo v Sloveniji in Franciji, ker je v Italiji gorivo bistveno dražje
in seveda naš
potepuhec
na 4 kolesih
Opisi so seveda naše videnje dogodkov in stvari ter se zavedajte da
vsake oči imajo svojega malarja
pravi stari pregovor.
Februar 2015
obstaja tudi video posnetek potovanja na youtube
več fotk se da videt tukaj