Sardinija 2011 Za planiranje letošnjega dopusta smo se odločili ţe v

Sardinija 2011
Za planiranje letošnjega dopusta smo se odločili ţe v mesecu Januarju, ko smo po dolgem
usklajevanju z druţino Kranski sprejeli odločitev in kupili karte za trajekt. Oklevanje in
odločanje med Grčijo in Sardinijo ter ostalimi moţnostmi je bila z nakupom trajektnih kart za
Sardinijo dokončna. Prav tako datum potovanja, ki je bil s kalkulacijo cene določen za
ponedeljek 04.07.2011 in povratek 22.07.2011. Nakup trajektnih vozovnic za Sardinijo smo
uredili pri Agenciji Atlantika, kjer smo za 312€ dobili povratno vozovnico, za dve odrasli
osebi, en otrok in AD do 7 m. Nakup vozovnic v mesecu Januarju se izplača, vendar je
prisotno tveganje, ker ne moreš plačati zavarovanja odpovedi potovanja.
Bolj se je bliţal datum odhoda, bolj so tekle priprave za dopust, predvsem pri zbiranju
informacij in seveda koordinat. Tukaj gre predvsem zahvala vsem, ki po potovanju napišete
potopis in s tem delite svoje izkušnje z vsemi, ki se kasneje odločijo za potovanje na isto
destinacijo. Veliko podatkov sem dobil od Leone in VladoL, katera sta bila pripravljena deliti
svoje izkušnje iz Sardinije (da ne bo pomote – njiju sem direktno poklical, verjetno bi še od
marsikoga dobil veliko napotkov, če bi se obrnil na njih) in to je prednost foruma.
Na pot smo se odpravili dne 03.07.2011 in se na Fernetičih dobili z druţino Kranski, s
katerimi skupaj planiramo in načrtujemo poti in skupaj uţivamo na vseh popotovanjih z ADjem. Pot do Livorna je potekala brez teţav in s postanki. Zvečer smo prispeli v pristanišče
Livorna, kjer smo parkirali na P za Avtodome.
Parkirišče Livorno parkirišče je zastonj N 43.55614 E 10.30417
Na parkirišče prispemo pozno popoldne, kjer pa je ţe skoraj vse zasedeno. Da sem lahko
parkiral sta morala dva Italijana pospraviti svoje stole in malce prestaviti avtodom. Na
parkirišču smo srečali forumaša S9999 z druţino in malo poklepetali. Zvečer so odšli na
trajekt, mi pa smo se odpravili spat. Zjutraj smo bili v vrsti za trajekt eno uro pred odhodom
trajekta. Pred odhodom na trajekt so merili Kranskega dolţina se je ujemala z vpisanim. Mene
niso merili in formalnosti za odhod na trajekt so opravljene. Voţnja s trajektom mine dokaj
hitro in komaj čakamo prihod na Sardinijo.
Plaža blizu Olbia N 40.901179 E 9.59264
Takoj po prihodu iz trajekta smo se odpeljali do plaţe, katera je oddaljena 13 km od
pristanišča. Uvoz na plaţo je po makadamski poti, katera je kar luknjasta in teţje prevozna,
vendar ni teţav. Malo več previdnosti je potrebno pri sami voţnji mimo vseh lukenj. Na plaţi
smo ponovno srečali druţino Hribar (S9999). Plaţa z manjši zalivi, avtodom parkiraš zelo
blizu plaţe in morja. Pozno popoldan smo imeli obisk Eco carabinerjev, kateri so nas
opozorili, da ne smemo kampirat lahko pa prespimo. Večer je minil ob druţenju, mladi so se
zabavali ob igri Activity. Igra je zelo zabavna zato smo se pridruţili še starejši (mladi po srcu)
in zabava je bila popolna. Naslednje jutro smo imeli še obisk policije, kateri so nas popisali.
Bila sta pa tudi zelo prijazna in povedala, da so lepše plaţe bolj juţno. Vse kontrole so minile
v smislu samo popisa in evidentiranja. Popoldan pa smo imeli v planu, da se prestavimo
naprej.
Plaža La Calleta N 40.5919 E 9.75663
Parkirišče v senci borovcev in zastonj, pred parkiranje je potrebno obvezno pregledati
teren, da se postaviš na trdno površino, ker je spodaj mivka. Do plaţe moraš čez sipino
cca. 50 m. Plaţa je mivkasta in ni prijetno če piha veter.
Prispeli smo na plaţo, kjer smo parkirali pod borovci. Za nami se pripeljale še druţina Hribar
(S9999) in sledilo je parkiranje AD-jev in postavljanje na pravo pozicijo. Morje je čisto in
lepo, je pa zelo nizka voda. Na plaţi ni pretirane gneče, se pa na plaţo pripeljejo tudi z
osebnimi vozili. Naslednji dan so Hribarjevi odšli naprej, čez dan smo bili na plaţi, zvečer pa
smo se dogovorili, da mi ostanemo še en dan v senci borovcev. Naslednji dan smo se odločili,
da gremo pozno popoldan do mesta. Peš se odpravimo ob obali in po cca. 30 minutah hoje
pridemo v mesto La Calleta. Zvečer glavno ulico zaprejo za promet in postavijo stojnice. Ko
smo prišli iz mesta smo videli, da imamo druţbo. Ko smo pričeli s spoznavnim večerom s
TineP so nas ob 22:30 obiskali lokalni šerifi. Prijazno so nam povedali, da je po 22:00 uri
prepovedano parkiranje. Dve noči smo prespali brez teţav, zadnjo noč pa nočni premik, mimo
borovcev in vej v trdi temi nam ni ustrezalo. Vsi smo zapustili plaţo brez teţav. Na koncu
smo pomagali še enemu Avstrijcu, kateri pa se je vkopal v mivko in ga spravili na trdna tla.
Prespali smo v mestu La Calleta v pristanišču in pozno ponoči po debati s TineP legli k
počitku.
Arbatax N 39.938635 E 9.709782 Parkirišče pred rdečimi skalami, zastonj.
Zjutraj ob 08:00 smo se odpravili do rdečih skal. Pot je bila zelo zanimiva saj se dvigneš kar
na 1012 m. Pokrajina je zelo razgibana. V mestecu Orosei smo pred seboj izgubili Kranskega
in smo zapeljali v center mesta, kjer so nas dvakrat popisali in nas napotili ven iz centra. Ker
Kranskega nisem dobil po vezi in je imel telefon ugasnjen smo se odpeljali sami naprej. Ob
cesti smo zagledali naravni izvir vode in natočili vodo. Pred Arbatax-om sem na vzporedni
cesti zagledal AD od Kranskega in zapeljal za njim, tako smo čisto po naključju prispeli
skupaj do parkirišča.
Parkirali smo na parkirišču pri skalah, si ogledali znamenite rdeče skale in se ohladili v morju.
Ţak in Jan pa sta iz skal skakala v morje. Bilo nam je tako všeč, da smo se odločili še za
popoldansko kopanje pri rdečih skalah in potem premik naprej.
Plaža Porto Corallo N 39.436917 E 9.636208
Parkirišče ravno, plaţa slaba, prespali smo v druţbi 4 avtodomov.
Prispeli smo do rta, kjer je malo prej uvoz na PZA Turimar. Na plaţi je mivka v morju pa so
kamni, samo kopanje ni ravno prijetno. Je pa cca. 50 metrov stran peščena plaţa in lepo
morje. Prejel sem sms od S9999, da so imeli prejšnji dan teţave, ker so se vkopali v mivki.
Porabili so cca 4,5 ure, da so jih s traktorjem povlekli ven iz mivke. Napisal sem jim, našo
lokacijo in glej naključje oni so bili v PZA –ju Turimar. Zvečer smo se peš odpravili na obisk
do njih saj smo bili čisto blizu. Sledil je ogled slik in pripovedovanje reševanja. Vse se je
srečno izteklo in po njihovem pripovedovanju se gre zahvaliti prijaznim domačinom, ki so
resnično organizirali vse potrebno, da se je vse končalo srečno. Ob dobri druţbi se je večer
zavlekel.
Odločili smo se, ker je sobota, da se premaknemo naprej popoldan. Sledilo je kopanje in
poleţavanje, ves čas je prijetno pihljalo, morje pa kar valovito.
Plaža Solanas N 39.13321 E 9.43255
Parkirišče je veliko, mi smo se odmaknili od vrveţa. Potrebno je priti zgodaj zjutraj ali pa
pozno popoldne, ker je na parkirišču gneča. Plaţa mivka, morje pa zelo lepo in temu primerna
tudi gneča.
Med potjo smo prejeli sms koordinate od druţine Hribar in smo se jim pridruţili na parkirišču
Solanas. Zvečer smo se ponovno druţili in odšli pozno spat. Zvečer se je ohladilo, tako, da
smo bili v dolgih rokavih in dolgih hlačah. Dopoldan se je segrelo in pričelo je pripekati.
Hribarjevim počasi zmanjkuje časa in se odločijo za nadaljevanje poti. Mi ostanemo do
poznega popoldneva. Sledilo je kopanje plaţa je nabito polna in pozno popoldan se
odpravimo naprej.
Po koordinatah 39.138747 9.429767 najdemo vodo v mestu. Sledi avantura z vodo, če ţeliš
odpreti ventil moraš imeti klešče kar smo imeli, vendar po končanem točenju ugotovimo, da
se ventil ne da zapreti. Voda neusmiljeno teče ves moker poizkušam zapreti ventil vendar brez
uspeha. Voda teče po pločniku na cesto, nekdo od naših je poklical dva domačina, katera sta
poklicala nekoga, da bo zadevo uredil. Vodo ne točiti na tej pipi, ker je ventil čisto zanič!
Zapeljemo se naprej s ciljem prispeti do PZA Canaledus koordinata 39.177316 9.36399,
čeprav so pred nami tukaj nekateri ţe uţivali, na uvozu vidimo višinsko rampo 2,70 m. Ker na
PZA –ju ni bilo videti AD-jev se odločimo nadaljevati pot naprej. Zelo nam je ţal, ker smo
komaj čakali malo kamenčkov in iz potopisov zelo lepo plaţo. Odločimo se, da gremo naprej
do PZA Santa Margerita. Vmes smo v Cagliariju točili gorivo. Na črpalki vstavim bankovec
za 50€ pritisnem številko točilnega mesta in nič, poizkusim dvigniti ročko nič. Kaj sedaj?!
Čez nekaj časa se mi natisne listek. Nihče ne zna angleško čeprav je na črpalki veliko vozil.
Medtem nekemu mladeniču v mercedesu pokaţem listek. Nekako se sporazumevamo z
rokami in mi ponudi, da on vzame listek in mi da 50€. Super rešeni! Mladeniču seveda
izročim še darilo in se zahvalim za uslugo. Nato natočimo gorivo na drugi ročki s pomočjo
prijaznega gospoda, ki celo govori angleško.
Parkirišče Santa Margerita N 38.98919 E 9.01225
Parkirišče Santa Margerita N 38.990962 E 9.012383 pozno zvečer pridemo na parkirišče, kjer
so bili parkirani trije AD-ji. Postavim se na zagozde in se počasi pripravljam za spanje.
Kranski je šel s familijo na sprehod. Ko pride nazaj, nam pove da PZA-ja, v katerega smo
namenjeni ni našel. Predlaga, da se prestavimo na 38.98919 9.01225 mesto, kjer je bil mogoče
včasih PZA pa je sedaj samo parkirišče, ker je bliţje morja in tam so parkirani tudi AD-ji.
Sledi premik. Pri parkiranju v popolni temi ritensko, spregledam odprto stransko okno na
enem Ad –ju in ga malo zapnem. Slabe volje odpeljem na drugo parkirno mesto. Sledi
opravičevanje in gledanje nastale škode, kaj hitro ugotovimo, da smo parkirali med cigane in
jaz za nameček še enemu poškodoval okno. Lepo!! Ko smo si ogledovali poškodbo Kranski
prime okno ga postavi nazaj v svoj poloţaj malo še popravi tesnilno gumo in okno je
popravljeno vse dela. Ker so cigani še vedno iščejo poškodbe in samo money, money, to je
edina angleška beseda katero so znali izgovorit. Nekako se sporazumemo, da zadevo
pogledamo zjutraj ko bo dan. Ves utrujen in jezen grem spat. Ob 02:20 me zbudijo, da gremo
naprej. Ker so razmere zunaj s cigani nemogoče. Razlog premika: Prišel je kamion, ki pobira
smeti in nekaj prišel v spor s cigani, začelo se je dretje in vpitje. Prišli so policisti oboroţeni
do zob, ter mirili napetost med cigani in tipom, ki je odvaţal smeti. Ko ţelim odpeljati me
zadaj nehote zaparkira traktor. Predvidevam, da je bil prijatelj od smetnakarja, sedim v kabini
in čakam na zeleno luč za premik. Pred mojo kabino pa zbrani vsi cigani in gledajo kaj se
dogaja zadaj za mojim avtodomom. Ko se traktor odpelje skočim v kabino in 50 m naprej
ustavim na parkirišču, kjer s Kranskim hitro določiva naslednjo lokacijo. Ko se ravno
odpravim vidim, da dva AD-ja ciganov zapuščata parkirišče, takoj sem pomislil, sedaj grejo
za menoj. Ustavim in ugasnem luči na srečo se zapeljeta en uvoz prej. Zapeljem brez
kompromisno ven na glavno cesto in pogledujem, če mi sledijo, ker jih ni za menoj si mislim
dober konec. Da ne bo pomote, če ne bi prišlo do zapleta in vpitja, bi do jutra počakali na
parkirišču in se dogovorili za plačilo škode, ki je bila odpravljena ampak, ker ni moj AD ne
morem tega govoriti za njega. V kolikor ne bi zadel tega okna pa tam ne bi ostal niti pet
minut, ampak ţal sem moral ostati do jutra, če sem ţe obljubil.
PZA All Obra vsa oskrba cena 16€/dan N 38.88978 E 8.86424
Po nočni voţnji se ustavimo in parkiramo ob cca 03:00 zjutraj na PZA All Obra. PZA ima vso
oskrbo. Ko smo prispeli nas nočni čuvaj prijazno parkira na mesto za avtomobile, da ne bi
motili nočnega počitka ostalih avtodomarjev. Zjutraj se prestavimo na prostor za avtodome in
parkiramo v senci dreves. PZA ima vodo, elektriko in tuše na ţetone 0,50€. Do plaţe Chia
vodi iz PZA pot cca 200 m mimo slanega jezera kjer vidimo tudi flaminge. Ob poti mimo
slanega jezera smrdi. Plaţa je dolga, na plaţi je mivka in morje čudovitih barv in zelo lepo.
Čez dan in ponoči se hladimo s klimo, ker je peklensko vroče. Zaradi visokih temperatur tudi
hladilnik ne deluje več optimalno. Zvečer pečemo in se imamo lepo nekako pozabljamo na
dogodek iz prejšnjega dne. Odločimo se, da ostanemo še en dan, ker nas je navdušila plaţa in
morje. Ko so formalnosti in plačilo urejeni se odpravimo do naslednje plaţe. Kranski se
odloči, da se vrne nazaj do Cagliari, še malo v shoping in ogled mesta. Mi pa smo šli ob
morju, pot do naslednje lokacije je kar ovinkasta in cca 15 km se vozimo po ovinkih in
opazujemo lepe zalive in pokrajino. Ustavimo se v manjšem mestu ob poti in v trgovini
kupimo zalogo hrane, ter pojemo v restavraciji kosilo. Odločimo se, da zaradi vročine iz
mesta odrinemo kasneje in se hladimo v klimatiziranih trgovinah.
PZA Calla Domestica cena 10€/dan samo voda N 39.88978 E 8.382876
Na Callo Domestico pridemo popoldan, ravno ko smo parkirali se je pripeljal še Kranski
skupaj najdemo prostor in se odpravimo na plaţo. Calla Domestica parkirišče na travi, do
morja vodi pot po lesenih ploščah cca 300 m. PZA ti za 10€ nudi vodo in tuš. Tako opevana
plaţa nas osebno ni pretirano navdušila, je pa lepo in vredno ogleda. Zvečer malo posedimo
in začne se oblačiti in se ohladi. Bomo vsaj spali ok. Naslednji dan se zaradi vetra odločimo
nadaljevati naprej do San Niculao – Buggeru.
PZA San Nicolao - Buggeru cena 5€/dan brez oskrbe N 39.417570 E 8.411470
Parkiramo čisto zgoraj, ker so vsi ostali prostori za AD-je zasedeni. Mesta za avtodome so
narejena v terasah iz PZA je pogled na dolg zaliv. Ker piha veter so valovi visoki in dosegajo
velikost 2 m in več. Dopoldan in popoldan se mečemo v valovih in uţivamo. Ko greš do plaţe
se tik pred plaţo nahaja majhen potok s sladko vodo in na koncu potoka majhen naravni
bazenček z nizko sladko vodo zelo primerno za majhne otroke. Na plaţi so tudi tuši in ko
gremo iz plaţe si pod tuši speremo vso mivko, katero pošteno dobiš povsod z valovi. Pod
terasastim PZA-jem je tudi gostilna in pizzeria. Zvečer se odpravimo na pizzo in kalamare ter
mrzlo pivo. Odločimo se, da naslednji dan zapustimo San Nicolao in gremo naprej do riţeve
plaţe.
PZA Is Arutas cena 12€/dan N 39.961933 E 8.401648
Is Arutas plaţa znana po riţkih, v morju in na plaţi veliko trave, PZA ima tuše, vodo ne smeš
uporabljati za kuhanje in umivanje zob. Praznjenje kasete plačaš 5€.
Do PZA, kjer so trije kmeti naredili Parking za Avtodome moraš mimo gostilnice in potem po
makadamski cesti. Mi smo prvo odšli na čisto zadnjega nato smo se po ogledu plaţe odločili
za premik na prvega, ker je imel lepšo plaţo. Malo manj trave na plaţi. Sama plaţa je
zanimiva, vendar smo pričakovali več. Zmotila nas je trava na plaţi in v morju, ker ni bilo
tako vroče me morje ne vidi. Na PZA veter prinaša smrad iz bliţnje mlakuţe, zato se zvečer
hitro spravimo v AD. Zjutraj se vstanemo pojemo zajtrk in ker ni lepo morje in ker smrdi iz
bliţnje mlake se odločimo, da gremo naprej na ogled Nuraghe. Smrad, ki prihaja iz bliţnje
mlakuţe je moteč le v primeru, če piha veter v smeri proti parkirišču za avtodome. Kolega, ki
je bil pred nami tukaj tega smradu ni občutil.
Nuraghe Abbasanta – parkirišče N 40.116154 E 8.792601 Vstopnina 9€
Nuraghe zanimiva arheološka najdišča na Sardiniji gotovo sodijo v obdobje kulture Nurage.
Zanjo so značilni tipični koničasti stolpi v obliki panja, zgrajeni iz velikih pravokotnih
kamnitih blokov. Običajno so bili postavljeni na mesto z dobrim razgledom. Spomenik nima
temeljev in stoji le zaradi velike teţe kvadrov, ki tehtajo tudi več ton. Nekateri so visoki tudi
več kot 20 metrov. Danes jih je na Sardiniji preko 8000, večina jih je na severozahodnem in
juţnem delu otoka. Tukaj imate tudi trgovinico za nakup spominkov in urejen muzej, v
katerem pa dela gospod kateri ţal govori samo italijansko.
PZA Tore Argentinui cena 15€/dan N 40.32667 E.44086, elektrika iz agregata ni zajeta v
ceni.
Tore Argentinui, plaţa je kamnita. Navdušeni smo bili nad skalami, katere so res vsemogočih
oblik. Popoldan gremo na sprehod po skalah in iščemo primerno mesto za skok v morje, ker
je tukaj zelo nizka voda. Nekako najdemo mesto za skok v vodo, kjer se ohladimo. Nato
gremo še do stolpa iz katerega je lep razgled nad pokrajino in skale različnih oblik. Pozno
popoldne mine v igri balinčkov in čas hitro beţi zvečer si Ţak zaţeli še malo v morje in se
veselo kopa v morju, sledi tuširanje in nato druţenje. Zvečer ko gredo vsi spati, si vzamem
čas in napišem še nekaj vrstic. Odločili smo se, da naslednji dan nadaljujemo pot popoldan
proti mestu Alghero.
Mesto Alghero parkirišče brezplačno N 40.562558 E 8.317895
Parkirišče je v centru mesta, do obzidja in starega mestnega jedra je oddaljen le 5 minut hoje.
Mesto je vredno ogleda izjemno lepo urejeno. Veliko turistov prihaja v to mesto občudovati
ostanke stare trdnjave in staro mestno jedro. Za navdušence nakupovanja je veliko majhnih
trgovin s spominki in tudi butikov znanih blagovnih znamk. Za gurmanske navdušence pa je
tudi odlično mesto za razvajanje ob sardinskih specialitetah.
Nakupimo nekaj spominkov in seveda ţenski del ekipe tudi nekaj za svojo dušo. Ko se je
stemnilo pridemo do AD-jev in se odločimo, da nadaljujemo pot proti Porto Ferro.
Parkirišče Porto Ferro N 40.6787 E 8.20364
Porto Ferro je parkirišče, tabla ţe na uvozu opozarja, da se tukaj ne da prespati, vseeno gremo
pogledati. Na parkirišče prispemo pozno v temi, parkirišče je manjše in grozno visi, nikakor
nam ni všeč in se odločimo, da gremo naprej do parkirišča pred mestom Stitinio
N 40.90288 E 8.236275, kjer v druţbi ostalih AD-jev v miru prespimo.
Plaža Pazzona zastonj
Zjutraj smo se zbudili in odpravili do Plaţe Pazzona. Ko pridemo do plaţe vidimo, kar nekaj
AD-jev. Takoj poiščemo prostor in se parkiramo. Pazzona, parkirišče je v bliţini lokala,
parkiramo v prvi vrsti in par korakov stran od prečudovitega morja karibskih barv in na plaţi
so beli kamenčki.
Prvi dan je pihalo in vreme se je poslabšalo, zato dan prespimo in preţivimo večino časa v
AD-ju. Naslednje jutro se zbudimo v prelepo jutro brez vetra in posijalo je sonce. Dopoldan
smo uţivali v kopanju in res prečudovitih barvah morja. Popoldan je zapihal veter, ki je
prinesel s seboj oblake in pričelo je deţevati, do poznega popoldneva se je vreme razjasnilo in
posijalo je sonce, vendar piha mrzel veter. Zvečer smo zaradi mraza v AD-ju. Zjutraj še vedno
piha zato se ţal odločimo za premik naprej. Res nam je ţal, da se je na najlepši plaţi
poslabšalo vreme in nismo mogli uţivati v resnično lepem kraju.
Elefant in Terme Casteldoria
Pot smo nadaljevali do Slončka N 40.889902 E 8.745399, kjer naredimo nekaj slik in se
odpeljemo do term Casteldoria N 40.900077 E 8.898636, tukaj se samo parkira in se ne da
prespati. Če kdo ţeli prespati se prespi v gozdičku N 40.9008 E 8.89799 vhod pa je po ozki
neasfaltirani poti uvoz N 40.9061 E 8.8958.
Termalna reka nam zelo ustreza in ţenski del ekipe ter otroci v topli vodi vztrajajo kar nekaj
ur. Seveda smo se mazali tudi z blatom, kateri ima zdravilne učinke in uţivali v topli vodi.
Začetek je bil zelo smešen, ko smo prispeli smo na robu reke z nogo preverili toploto vode in
nas kar odnese ven, ker je bila voda tako vroča. Šele kasneje, ko smo se ţe vsi začudeno
spraševali, kako lahko ljudje zdrţijo v tako vroči vodi nam eden razloţi, da je samo ob robu
vroča voda. Kasneje smo mi opazovali novince, ki so neţno stopili ob robu v vodo in jih je
odneslo ven, ker so se opekli. Nasmejali smo se do solz in tistemu, ki je razumel angleško tudi
razloţili kako v vodo. Narediti moraš le daljši korak in te ne opeče. Po več urnem kopanju se
odločimo, da ne bomo prespali in se odpravimo naprej do PZA Punto Maragnani
PZA Punto Maragnani cena 18€ + elektrika 4€ N 40.9217 E 8.79175
Na vhodu nas pozdravi Slovenec, kateri se je pred 15 leti preselil na Sardinijo. Povedal nam
je, da je tukaj zelo lepo, vendar zaradi vetra in valov, ki so zelo zahrbtni odsvetuje kopanje v
morju. PZA je lepo urejen, je pa na vzpetini in do plaţe moraš po stopnicah. Na plaţi je mivka
in kot je ţe povedal gospod na plaţi vidimo izobešeno rdečo zastavo. PZA ima tuše, korita za
pomivanje posode in ţar. Ker piha in ni primerno za kopanje se ne odpravim po stopnicah do
plaţe, ostali odidejo do plaţe. Počasi se bliţa konec dopusta in čas za odhod domov.
Odločimo se, da naslednji dan popoldan odidemo do Olbie, kjer bomo prespali pred
trgovskim centrom. V garmina odtipkamo koordinato in določimo pot. Odločimo se, da
gremo po bliţnji poti čez hrib. Pot je bila kar naporna saj smo se vzpeli zelo visoko, po nekaj
urni voţnji po lokalnih cestah in ovinkih spoznava z Damjanom, da bi mogoče bilo bolje, če
bi šli okoli, ker smo se vozili po vaseh in hribih, kjer ni bilo nobenega vozila. Smo pa videli
veliko gozdov z drevesi plutovci, kateri so značilni za Sardinijo. Iz skorje drevesa plutovca
delajo potem razne posode in spominke. Končno pozno popoldne po nekaj urni voţnji le
prispemo utrujeni pred nakupovalni center Auchan, nasproti letališča.
Parkirišče pred trgovskim centrom Auchan Olbia zastonj N 40.90897 E 9.52103
Pozno popoldan prispemo pred trgovski center Auchan, kljub utrujenosti se odpravimo v
center, kateri za moje pojme ni nič posebnega. Vseeno pa ţenski del odkrije nekaj trgovin,
kjer si nakupijo nekaj stvari. Pred zaprtjem centra se ustavimo še v Mc Donaldsu v trgovskem
centru.
Pristanišče Olbia – odhod na trajekt (petek 22.07.11)
Pred odhodom na trajekt smo se še malo sprehodili po trgovskem centru in sledi premik do
pristanišča, kjer se postavimo v vrsto za odhod na trajekt. Voţnja s trajektom je zaradi
nemirnega morja trajala 8 ur, dve uri več kot smo se vozili do Sardinije. Ţe pred odhodom na
Sardinijo smo se dogovorili, da gremo iz Sardinije še malo do Toscane in sicer do Volterre,
kamor pridemo pozno zvečer.
Parkirišče Volterra zastonj N 43.403348 E 10.864749, izpust in voda
V miru prespimo na parkirišču v druţbi ostalih avtodom, ker nam je tako pokrajina kot samo
mesto zelo všeč smo se ţe tretjič vrnili v Volterro. Mesto je nastalo na strateško pomembnem
griču, od koder se razprostira pogled na toskansko pokrajino. Volterra ima vse značilnosti
manjšega toskanskega mesta, edino kar manjka so mnoţice turistov, kar nam je zelo všeč. Čez
dan smo si ogledovali mesto in degustirali razne dobrote. Zvečer si pripravimo nekaj
nakupljenih dobrot in sledilo je druţenje.
Zjutraj smo se odpravili zelo zgodaj domov, da ne bi slučajno naleteli na gnečo. Pot je minila
brez zapletov in pozno popoldan prispemo domov.
Počitnice na Sardiniji nam bodo ostale v lepem spominu, zaradi lepega morja in plaţ. Videli
smo resnično veliko, saj smo obvozili skoraj cel otok izpustili smo le sever Sardinije.